TVARKARAŠČIOKOKYBĖ | |
Daug
metų autorė darydama tvarkaraščius vis ieškojo galimybių, kaip pagerinti
tvarkaraščio kokybę.
Buvo padaryti programiniai moduliai, kurių pagalba galima suskaičiuoti kiekvieno mokytojo ir mokinio "langų" skaičių, mokinių tvarkaraščiuose 8 pamokas dienoje. Kas lemia pasirinenkant tikslingą kryptį optimizuojant tvarkaraštį. 2004 m. sukurtas failas TV_KOKYB, kur kaupiama informacija apie tvarkaraščio pastovius duomenis ir kintamus duomenis, kurie kinta tvarkarašį optimizuojant. Analizuodama gautus duomenis autorė nustaydavo optimaliausią tvarkaraštį, kurį ir atiduodavo užsakovui. Autorė padarė surinktų tvarkaraščių duomenų analizę nustatydama kokie duomenys įtakoja tvarkaraščio kokybę. Čia galima pamatyti kas įtakoja tvarkaraščio kokybę. "Langų"
mokytojų PT-je priklausomumas
Gerą tvarkaraštį
galima padaryti ir tada, kai mokiniai laisvai pasirenka dalykus, tik kartais
0,2 % - 0,5 % visų mokinių pasirinktų pamokų galima mokiniams psiūlyti
pakeisti pasirinkimą arba leisti tas pamokas-likučius mokytis savarankiškai.
|
1Pirmas puslapis 2Programos galimybės 3 Pradiniai duomenys 4 Patarimai vartotojams 5 Rezultatai6Apie autoræ7Tvarkaraščio kokybė